Helaas is de glazen behuizing van mijn lamp gebarsten. Nu verkoopt Rofco deze wel voor een paar euro, echter komen daar wel 20 euro verzendkosten bij, begrijpelijk maar in verhouding wel veel.
Maar ik stel me zo voor dat dit een standaard glaasje is wat ook lokaal wel te bestellen valt, weet iemand misschien een typenr oid?
Bedankt alvast,
Erik
B40 behuizing lamp
- De Broodvirtuoos
- Deegroller
Re: B40 behuizing lamp
Vanaf België iets versturen schijnt i.i.d. zoveel te moeten kosten.
Mijn advies is, bak niet te lang zonder lampkapje. Dat gaat ten koste van de lamp.
Wat ik in dergelijk geval doe, is wat meer bestellen, zoals een paar lampjes extra, een rubbere afdekring van de oven (stoot ik nogal eens kapot) en of wat extra teflonvellen.
Dan valt 20 euro wel mee.
P.S. Lampjes van Rofco gaan op een of andere manier langer mee, dan "vervangend" merk lampje.
Mijn advies is, bak niet te lang zonder lampkapje. Dat gaat ten koste van de lamp.
Wat ik in dergelijk geval doe, is wat meer bestellen, zoals een paar lampjes extra, een rubbere afdekring van de oven (stoot ik nogal eens kapot) en of wat extra teflonvellen.
Dan valt 20 euro wel mee.
P.S. Lampjes van Rofco gaan op een of andere manier langer mee, dan "vervangend" merk lampje.
Gerezen brood is geprezen brood.
Spiraalkneder: SM-15.
Planeetmenger: Maxima MPM 7l.
Dough sheeter: TYD-330B.
Rijskast: Rofco-RK-48.
Oven: Rofco-B-40.
Snijmachine: Kalmeijer 11 mm.
Spiraalkneder: SM-15.
Planeetmenger: Maxima MPM 7l.
Dough sheeter: TYD-330B.
Rijskast: Rofco-RK-48.
Oven: Rofco-B-40.