Taart & Trends beurs

Hier kan je alles plaatsen wat niet onder de overige categorieën valt, zolang het maar enigszins met de hobby's van je mede-forumleden te maken heeft.
Plaats reactie
Demian
Gaat de goede kant op
Berichten: 77
Lid geworden op: ma 02 jul 2018, 00:51

Taart & Trends beurs

Bericht door Demian »

Er zat aankondiging van de Taart & Trends beurs op 28 en 29 september bij de bestelling van De Zuidmolen. Nu heb ik niets met taarten bakken en opmaken, maar is het broodgedeelte alleen interessant genoeg om daar € 13.50 voor te betalen? Wie gaat er naar toe?
‘In ’t sweet uwes aenschijns sult ghy broot eten’ Genesis 3:19
Haverbrood
Deegkneder
Berichten: 100
Lid geworden op: di 25 apr 2017, 12:09

Re: Taart & Trends beurs

Bericht door Haverbrood »

Nee zeker niet de moeite waard als je alleen voor brood ga. verleden jaar geweest eens en nooit meer. :zip:
Linker en rechterhand, Maxima MPM 7L, desem starter 3-2013
Verlanglijstje, Famag Grilletta Manufacturer code: IM8/230/10V / 10 speed met 60m timer extra optie.
Gebruikersavatar
Bioloogje
Warme bakker
Berichten: 659
Lid geworden op: ma 19 sep 2016, 12:25

Re: Taart & Trends beurs

Bericht door Bioloogje »

Ik was er vorig jaar ook; het broodaanbod was toen nog vrij magertjes. Wêl een leuke workshop bijgewoond, kneedmachines van dichtbij bekeken, een rijsmandje bij Levine gekocht en een demonstratie van Robert van Beckhoven gezien.
Ik begreep dat het aanbod dit jaar in verhouding wat groter zou zijn.
Groetjes, Annelies
Gebruikersavatar
Levinebaktbrood
Moderator
Berichten: 5620
Lid geworden op: do 08 dec 2011, 02:00
Locatie: Voorburg
Contacteer:

Re: Taart & Trends beurs

Bericht door Levinebaktbrood »

Er is dit jaar heel weinig wat betreft brood op de beurs, nog minder dan vorig jaar. Alleen Jan van Snippenberg van Bakkerij-wereld staat er met deegkneders en zijn nieuwe oven. Als je daar naar op zoek bent dan is het de moeite waard om te gaan. Ik zou er ook zijn, maar dat gaat niet door.
Kneders: Bear Teddy | Maxima MPM 7L
Ovens: Bosch HBG8755S1
Blog:Uit de keuken van Levine
Auteur van 5 boeken over brood bakken
Demian
Gaat de goede kant op
Berichten: 77
Lid geworden op: ma 02 jul 2018, 00:51

Re: Taart & Trends beurs

Bericht door Demian »

Zo te lezen is een bezoek aan deze beurs voor mij, gezien het geringe broodaanbod, niet de moeite waard. Jammer, ik had er wel wat leden van dit forum willen ontmoeten.
‘In ’t sweet uwes aenschijns sult ghy broot eten’ Genesis 3:19
Gebruikersavatar
Bioloogje
Warme bakker
Berichten: 659
Lid geworden op: ma 19 sep 2016, 12:25

Re: Taart & Trends beurs

Bericht door Bioloogje »

Levinebaktbrood schreef: za 15 sep 2018, 03:12 Er is dit jaar heel weinig wat betreft brood op de beurs, nog minder dan vorig jaar. Alleen Jan van Snippenberg van Bakkerij-wereld staat er met deegkneders en zijn nieuwe oven. Als je daar naar op zoek bent dan is het de moeite waard om te gaan. Ik zou er ook zijn, maar dat gaat niet door.
Tja, dan is het inderdaad, als je verder geen taartenfan bent, niet de moeite waard om heen te gaan. Jammer hoor.
Groetjes, Annelies
Plaats reactie