De baksels van Eef

Heb je wat lekkers geproduceerd? Laat hier die mooie/originele/bijzondere of gewoon lekkere broden maar zien Een verdwaalde taart mag ook! Maak wel even een apart topic aan voor je eigen baksels...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eef
Gaat de goede kant op
Berichten: 74
Lid geworden op: di 07 nov 2017, 12:22

De baksels van Eef

Bericht door Eef »

Reuze bedankt Koos!!!
Vanmiddag een productieve middag gehad, de worstenbroodjes zijn super, van de rest van het deeg gehaktbroodjes gebakken en van het kleine restje nog 3 witte bolletjes, gelijk ook de semolinabroodjes van Levine gebakken.


voor wie de gehaktbroodjes wil proberen,
fruit een gesnipperde ui met 2 fijn gesneden tenen knoflook, doe er 300 gr rundgehakt bij en bak het rul, 1 el azijn en 3 el ketjap, zout en peper erbij en even door pruttelen, afkoelen en de broodjes vullen.

Het heeft even geduurd eer het lukte de foto's toe te voegen, maar tis voor elkaar.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door lekkermelig op wo 31 okt 2018, 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het is niet de bedoeling dat je je baksels in het topic van iemand anders plaatst
Gebruikersavatar
Koos de bakker
Deegroller
Berichten: 297
Lid geworden op: vr 22 sep 2017, 22:29

Re: De baksels van Eef

Bericht door Koos de bakker »

De broodjes zien er heerlijk uit. Ik krijg meteen weer trek in een worstenbroodje! :D
Ik bak al jaren brood in een BBM. Maar nu ben ik begonnen aan het echte werk; broodbakken in een houtoven.
Plaats reactie