VERPLAATST: discussie over forum

Hier kan je alles plaatsen wat niet onder de overige categorieën valt, zolang het maar enigszins met de hobby's van je mede-forumleden te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hans0166
Deegkneder
Berichten: 100
Lid geworden op: vr 18 apr 2014, 14:17
Locatie: Tholen

VERPLAATST: discussie over forum

Bericht door Hans0166 »

Rik59 schreef: ma 15 okt 2018, 16:22 Waar is uw hulp aan Ewoud of kunt U alleen schoppen wanneer het U niet bevalt??
dit heeft niets te maken met schoppen, maar hoe je iemand die om hulp vraagt te woord staat.
Ik heb overigens nergens iemand hem zien laten vallen, ook zie ik het nut er niet van in om de meestal correcte info die je vrijwel altijd geeft te becommentarieren, het zijn de opmerkingen eromheen waar ik nu op reageer.

Daarnaast weet ik niet of je het gezien heeft, maar de hulp op dit forum is al wat langere tijd beperkt tot zomaar een paar gebruikers, de meesten lezen alleen mee, het vrij normaal dat langere gebruikers een beetje afhaken op den duur, maar ook het forum evolueerd, en sommigen voelen zich gewoon minder geroepen om te reageren.
Demian
Gaat de goede kant op
Berichten: 77
Lid geworden op: ma 02 jul 2018, 00:51

Re: mijn gebakken brood.

Bericht door Demian »

@ Rik, je probeert Ewoud aan het denken te zetten, maar het is de toon die de muziek maakt :!:
‘In ’t sweet uwes aenschijns sult ghy broot eten’ Genesis 3:19
Gebruikersavatar
Rik59
Meesterbakker
Berichten: 1326
Lid geworden op: wo 13 dec 2017, 23:26

Re: mijn gebakken brood.

Bericht door Rik59 »

Hans0166 schreef: ma 15 okt 2018, 19:28 Daarnaast weet ik niet of je het gezien heeft, maar de hulp op dit forum is al wat langere tijd beperkt tot zomaar een paar gebruikers, de meesten lezen alleen mee, het vrij normaal dat langere gebruikers een beetje afhaken op den duur, maar ook het forum evolueerd, en sommigen voelen zich gewoon minder geroepen om te reageren.
Gelukkig hoor ik ook geluiden van mensen die het wat minder saai gaan vinden en het leuk vinden dat het forum wat kleur krijgt..
Ik zou zeggen ga eens naar de bibliotheek... en als je je openstelt voor een beetje kleur dan is misschien Youp van 't Hek nog wat hoog gegrepen.. maar hier zou kunnen..
The sound of success is the ‘singing’ loaf - the sound of crackling as the crust cools.
The song of fresh bread


RESPECT, TIJD EN TEMPERATUUR ZIJN DE VOORNAAMSTE GEREEDSCHAPPEN VOOR DE LEKKERSTE EN FRAAISTE BRODEN.
Gebruikersavatar
lekkermelig
Beheerder
Berichten: 4006
Lid geworden op: zo 14 okt 2012, 23:23
Locatie: Wageningen
Contacteer:

Re: mijn gebakken brood.

Bericht door lekkermelig »

Heren, even on topic blijven. Dit is het BAK topic van Ewoud, geen discussietopic over allerlei randzaken. Doe dat maar in de koffiehoek of nog beter: onderling via PM.

Of je leest even de forum regels door viewtopic.php?f=32&t=3536.
Kneder: Rofco KN15,Bear Varimixer Teddy
Rijskast: Rofco RK48
Ovens: Rofco B40, Manz 30/2, kleioven
Graanmolen: Mockmill Lino 200
Meel: de Zuidmolen en Molen de Vlijt

Blog: Lekkermelig.nl
Gebruikersavatar
Rik59
Meesterbakker
Berichten: 1326
Lid geworden op: wo 13 dec 2017, 23:26

Re: mijn gebakken brood.

Bericht door Rik59 »

lekkermelig schreef: di 16 okt 2018, 13:51 Heren, even on topic blijven. Dit is het BAK topic van Ewoud,.
Ik zie koffiehoek staan Wil... :DB2: :DB2:
The sound of success is the ‘singing’ loaf - the sound of crackling as the crust cools.
The song of fresh bread


RESPECT, TIJD EN TEMPERATUUR ZIJN DE VOORNAAMSTE GEREEDSCHAPPEN VOOR DE LEKKERSTE EN FRAAISTE BRODEN.
Plaats reactie