Apart topic voor taarten, cake en koek

Hier kan je alles plaatsen wat niet onder de overige categorieën valt, zolang het maar enigszins met de hobby's van je mede-forumleden te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
TigerManZ
Meesterbakker
Berichten: 1986
Lid geworden op: do 27 dec 2012, 08:59
Locatie: In het oosten van de Betuwe

Apart topic voor taarten, cake en koek

Bericht door TigerManZ »

Soepkipje schreef: Een aparte afdeling banket kennen we ook niet meer op dit forum, maar het is de bedoeling dat echt alle baksels van één persoon, bij elkaar komen te staan...
Hallo Soepkipje,
Inderdaad, het topic voor taarten, cake en koek kom ik niet meer tegen wat ik een beetje jammer vind.
Maar het is zoals het is en ik begrijp het ook, het is tenslotte een broodbakforum :G
Groet, Han. :)

...levensgenieter...
Gebruikersavatar
Soepkipje
Moderator
Berichten: 794
Lid geworden op: zo 04 dec 2011, 11:59

Apart topic voor taarten, cake en koek

Bericht door Soepkipje »

* Maar Han je mag je andere baksels (dus alle baksels anders dan brood) nog steeds op dit forum bij "wat hebben we ervan gebakken" gerust laten zien hoor!

* I.v.m. verplaatsen van bericht heb ik voor de duidelijkheid oorspronkelijk bericht gewijzigd.
Eschenfelder graanvlokker (hout), Hawos graanmolen Easy, Panasonic SD-253 en SD-255, 1x Smeg, 1x Siemens en 2x Boschovens
Gebruikersavatar
TigerManZ
Meesterbakker
Berichten: 1986
Lid geworden op: do 27 dec 2012, 08:59
Locatie: In het oosten van de Betuwe

Apart topic voor taarten, cake en koek

Bericht door TigerManZ »

Ja dat had ik begrepen :2th:
Laatste tijd ook weinig zoet gebakken.
En dat heeft zijn vruchten afgeworpen :G
Vorig jaar mooi wat kilootjes kwijt geraakt.
Mocht ook wel, was in de 3 cijfers terecht gekomen :(
Groet, Han. :)

...levensgenieter...
Gebruikersavatar
bakplaat
Meesterbakker
Berichten: 3372
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 00:43
Locatie: Het Land van Maas en Waal.
Contacteer:

Apart topic voor taarten, cake en koek

Bericht door bakplaat »

Soepkipje schreef: je mag je andere baksels (dus alle baksels anders dan brood) ook hier nog gerust laten zien hoor!
Er komt zeker ook nog een aparte topic van mijn gebak uit alle jaren... (moet er alleen nog even wat tijd voor hebben/maken)...nadat Wil dit mij via een PB mededeelde. Dit lijkt mij echt wel wat overzichtelijker.
___________________________________________________________________________________________________________

Bak ook eens een koekje van ÈIGEN deeg...

Vroeger was het bakken voor mij een MUST...Nu een LUST.
Gebruikersavatar
lekkermelig
Beheerder
Berichten: 4006
Lid geworden op: zo 14 okt 2012, 23:23
Locatie: Wageningen
Contacteer:

Re: Apart topic voor taarten, cake en koek

Bericht door lekkermelig »

@Han
Even voor de duidelijkheid. We hebben het onderdeel Gebak niet verwijderd, maar samengevoegd met brood. Daar waren twee redenen voor: het is inderdaad vooral een broodbak forum, dus wilden we iets minder focus op die taarten. Maar we gaan echt niemand verbieden om zijn andere baksels te showen. Brengt me meteen bij reden twee. We kregen wat signalen dat de navigatie van dit forum op sommige plekken een doolhof was, dus we hebben wat tussen niveaus eruit gesloopt, en een aantal rubrieken samengevoegd. Nu kan je bijna elk onderdeel rechtstreeks vanaf het overzicht aanklikken, wat de overzichtelijkheid ten goede moet komen.

Dus kom maar op met al die taarten en gevulde koeken :kwijl: als je belooft dat je ook voldoende broden laat zien :G

Wil
Kneder: Rofco KN15,Bear Varimixer Teddy
Rijskast: Rofco RK48
Ovens: Rofco B40, Manz 30/2, kleioven
Graanmolen: Mockmill Lino 200
Meel: de Zuidmolen en Molen de Vlijt

Blog: Lekkermelig.nl
Gebruikersavatar
TigerManZ
Meesterbakker
Berichten: 1986
Lid geworden op: do 27 dec 2012, 08:59
Locatie: In het oosten van de Betuwe

Re: Apart topic voor taarten, cake en koek

Bericht door TigerManZ »

Ja Wil,
Ben bang dat die 3 cijfertjes dan snel weer in het zicht komen.
Ben juist blij dat ik 16kg kwijt ben en dus ruim onder die 3 cijfers ben gekomen.
Dus of ik hier binnenkort zoetigheden plaats...

Maak je geen zorgen, geniet nog steeds van allerlei lekkers hoor :G
Groet, Han. :)

...levensgenieter...
Plaats reactie