Informatie

Hier kan je alles plaatsen wat niet onder de overige categorieën valt, zolang het maar enigszins met de hobby's van je mede-forumleden te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
barto
Gaat de goede kant op
Berichten: 98
Lid geworden op: za 26 apr 2014, 17:14
Locatie: Utrecht

Informatie

Bericht door barto »

Door gezondheidsproblemen heb ik zeker een jaar lang niet kunnen bakken. Laats voorzichtig een poging gedaan voor croissants maar dat was het net niet. Ik heb het afgelopen jaar het hele forum doorgespit en ...wauh wat een informatie staat hier op. En wat een mooie resultaten zijn er te zien. Voorlopig moet ik het nog even doen met alleen het forum en nog zonder de praktijk. Maar ik wil wel even iedereen bedanken voor al deze informatie die hier verzameld is. Het heeft me zeker geholpen de lange dagen door te komen. ik hoop snel weer te kunnen bakken. En zal zeker alle tips gebruiken die ik ben tegen gekomen.
Gebruikersavatar
Melinda
Meesterbakker
Berichten: 2269
Lid geworden op: za 12 jan 2013, 17:29
Locatie: Soest

Re: Informatie

Bericht door Melinda »

Dag Barto, niet leuk dat je zo kampt met de gezondheid. Ik hoop dat je gaandeweg toch weer opknapt en aan het bakken kan gaan. Toch leuk dat je dan door het forum opgevrolijkt wordt.
En als je weer in de running komt laat je natuurlijk je baksels hier zien hè.
Beterschap en succes. :2th:
Kneders: Bear Teddy Varimixer | Rofco N15 | KitchenAid KSM 7580 | Ovens: Rofco B40 | Miele Heteluchtoven
:-) Mijn foto's
Gebruikersavatar
papagena
Moderator
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 08 dec 2011, 20:40
Locatie: Hoogeveen

Re: Informatie

Bericht door papagena »

Sterkte Barto, ennuh.... rustig aan de draad weer oppakken.
Niet bij brood alleen....
Plaats reactie