Hallo Allemaal!

Doe eens sociaal, en stel je even voor...
Maar maak hiervoor wel even een eigen topic aan...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eric v B
Stofhapper
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 17 feb 2023, 18:04

Hallo Allemaal!

Bericht door Eric v B »

Hoi, ik ben Eric, ik woon in Venlo. Ooit ben ik begonnen met Soezie broodmixen in de broodbakmachine. Na verloop van tijd ben ik de Soezie mixen gaan kneden in een Kitchenaid en gaan bakken in een oven. Dit gaf voor mij betere resultaten. Sinds kort heb ik de Broodbijbel van Hiljo Hillebrand en wil ik ook eens iets anders proberen dan Soezie broodmixen. Mijn grote hobby is bierbrouwen en ben ook lid van het Hobbybierbrouwforum. Daardoor ben ik opzoek gegaan naar een broodbakforum en zodoende ben ik hier terecht gekomen. Ik hoop veel van jullie te leren en ben benieuwd waar jullie je grondstoffen kopen.

Groeten,

Eric
Gebruikersavatar
allema
Warme bakker
Berichten: 537
Lid geworden op: ma 26 aug 2013, 19:37

Re: Hallo Allemaal!

Bericht door allema »

Welkom op het forum.
Huishoud-oven, Broodbakmachine Panasonic SD-R 2530 KXE
Gebruikersavatar
Vitamine C
Warme bakker
Berichten: 690
Lid geworden op: di 02 apr 2019, 08:57

Re: Hallo Allemaal!

Bericht door Vitamine C »

Welkom op het forum.

Ik koop mijn spullen bij Bouwhuis (als er een kortingsactie is ;) ) en bij de zuidmolen of direct bij de molen in delft.
Gebruikersavatar
Eric v B
Stofhapper
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 17 feb 2023, 18:04

Re: Hallo Allemaal!

Bericht door Eric v B »

Vitamine C schreef: ma 20 feb 2023, 12:04 Welkom op het forum.

Ik koop mijn spullen bij Bouwhuis (als er een kortingsactie is ;) ) en bij de zuidmolen of direct bij de molen in delft.
Bouwhuis kende ik nog niet. Daar ga ik eens kijken. Ik heb een recept waar meergranenmeel en volkorentarwemeel in gaan maar de meergranenmetlen die ik tot nu toe gevonden heb zijn (kant en klare) mixen waar al volkorentarwemeel in zit.
Plaats reactie