Even voorstellen: Michel

Doe eens sociaal, en stel je even voor...
Maar maak hiervoor wel even een eigen topic aan...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Michelre
Stofhapper
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 02 dec 2020, 12:41

Even voorstellen: Michel

Bericht door Michelre »

Hallo allemaal, na het lezen van dit forum besloten mezelf toch ook direct aan te melden. Om zo actiever en bewuster mee te kunnen doen. Ik heb dit forum al regelmatig gebruikt om dingen op te zoeken of gewoon uit interesse mee te lezen. Maar nu dus met een eigen account.

Ik ben Michel (36 jaar) en woon met mijn gezin in de omgeving van Nijmegen dicht bij de Duitse grens. En ik ben een brood liefhebber. Als ik mijzelf de tijd gun bak ik graag. De reden dat ik mij nu aanmeldt heeft te maken dat ik graag wil experimenteren met een zuurdesem. Wat voor mij een onbekend terrein is.

Daarnaast ben ik op dit moment bezig met het maken van een rijskastje. Ik vind het prettig om zoveel mogelijk variabelen te kunnen beheersen en bij te houden (verhoudingen, tijd, rijs- en baktemperatuur, etc.) Om zo grip te krijgen op het proces. Ik hoop dat jullie expertise mij daar ook verder bij kan helpen! :thumbup:

Naast het bakken van brood heb ik nog een andere passie in de keuken: het zetten van een (h)eerlijke espresso.
Koffie is ook een onderwerp waar zoveel bij komt kijken. Voor mij vergelijkbaar met het maken van een goed brood: eerlijke producten waar steeds iets in te verbeteren valt.
Gebruikersavatar
Levinebaktbrood
Moderator
Berichten: 5620
Lid geworden op: do 08 dec 2011, 02:00
Locatie: Voorburg
Contacteer:

Re: Even voorstellen: Michel

Bericht door Levinebaktbrood »

Welkom Michel :)
Kneders: Bear Teddy | Maxima MPM 7L
Ovens: Bosch HBG8755S1
Blog:Uit de keuken van Levine
Auteur van 5 boeken over brood bakken
Gebruikersavatar
Bantam
Deegroller
Berichten: 268
Lid geworden op: zo 18 okt 2020, 20:24
Contacteer:

Re: Even voorstellen: Michel

Bericht door Bantam »

Welkom Michel.
Veel bakgenot. :thumbup:
P.S.: Hier drink ik elke morgen een versgemalen koffie/mokka uit de Bialetti. :angel:
""" WATER + DESEM + BLOEM + TIJD + BROODBAKFORUM """
Gebruikersavatar
oudbakken
Deegroller
Berichten: 292
Lid geworden op: vr 14 sep 2018, 16:16

Re: Even voorstellen: Michel

Bericht door oudbakken »

welkom Michel.
we zijn hier verzot op foto's . :P :P
Heetlucht oven LOTUS mod. FOV 2.6kW.
Conventionele oven: smeg 80cm
KitchenAid heavy Duty
Komo FidibusMedium molen
Plaats reactie