elektrische swing graanmolentjes

Doe eens sociaal, en stel je even voor...
Maar maak hiervoor wel even een eigen topic aan...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rachel1965
Stofhapper
Berichten: 2
Lid geworden op: do 20 aug 2020, 14:43

elektrische swing graanmolentjes

Bericht door Rachel1965 »

Hallo ! Even voorstellen; ik ben een amateur brood en koekjesbakster en heb onlangs een elektrisch swing graanmolentje gekocht via Amazon... het ding leek me heel interessant om bloem te maken van quinoa, rijst en dergelijke. Het heeft me 160 euro gekost.
Ik experimenteer graag met "andere" bloem, en tot nu toe met succes.
In het beginstadium van de covid-19 pandemie was het niet makkelijk om bloem te vinden, granen daarentegen vollop verkrijgbaar, vandaar mijn aanschaf.
Het ding is enkele dagen geleden toegekomen en ziet er piekfijn uit ware het niet dat er geen gebruiksaanwijzing bij zit. Op internet al 2 dagen aan het zoeken maar niks gevonden dat mij uitlegt hoe ik het gebruik of schoonmaak, waar ik moet op letten etc. Er zit een klein (Chinees o.d.) foldertje bij waar ik niet wijzer van wordt. Kent iemand dit toestel en hoe ik aan een gebruiksaanwijzing geraak? Mag een Nederlands-, Frans- of Engelstalige versie zijn. Duits kan ook eventueel.
Het toestel is van het merk GAON, het modelnummer is 102-149-935 en op Amazon was het omschreven als "800G acier moulin à farine électrique swing tupe kräutermühle (minuterie 0-5 min, lames timing rectifieuse pour spice-lab, café...)
Het mag ook een gebruiksaanwijzing zijn van een toestel dat hier fel op lijkt.
Ik durf het niet te gebruiken zonder.
Gebruikersavatar
Levinebaktbrood
Moderator
Berichten: 5620
Lid geworden op: do 08 dec 2011, 02:00
Locatie: Voorburg
Contacteer:

Re: elektrische swing graanmolentjes

Bericht door Levinebaktbrood »

Welkom Rachel :)
Kneders: Bear Teddy | Maxima MPM 7L
Ovens: Bosch HBG8755S1
Blog:Uit de keuken van Levine
Auteur van 5 boeken over brood bakken
Gebruikersavatar
Rachel1965
Stofhapper