Hallo broodbakkers!

Doe eens sociaal, en stel je even voor...
Maar maak hiervoor wel even een eigen topic aan...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Celine

Hallo broodbakkers!

Bericht door Celine »

Goedemiddag,mijn naam is Celine en ik kom hier op het forum omdat ik wel wat hulp hier en daar kan gebruiken.Ik ben een mega broodfan,en alles wat onze Warme Bakker bakt vind ik heerlijk en heb ik ook met veel plezier gegeten,MAAR.....ik mag geen soja meer en heb wel brood van de supermarkt geprobeerd waar het toevallig niet in zat,maar dat is allemaal niet echt eetbaar.Ik hou van taarten en cakes,koekjes etc bakken,en ook zelf gemaakte pizza's van brooddeeg gaat me goed af.Maar brood bakken is een lastiger dingetje,maar ik moet nu wel.Ik heb eerder een AFK bbm gehad en dat vond ik 10x niks.Zo'n keiharde baksteen in klein formaat die er uit komt is niet echt lekker.Zelf broodbakken van bv Koopmans broodbakmix in de oven lukt me goed,maar in Koopmans zit ook weer soja helaas.En om iedere dag of om de dag te gaan bakken is een goede bmm toch wel handiger lijkt me.Tot schrijfs!Groetjes Celine
Gebruikersavatar
papagena
Moderator
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 08 dec 2011, 20:40
Locatie: Hoogeveen

Re: Hallo broodbakkers!

Bericht door papagena »

Welkom Celine,

Ik hoop dat je binnenkort met een broodbakmachine aan de slag kunt gaan. En, wie weet, ooit zelf met de oven gaat bakken. Je kunt namelijk ook prima bakken zonder de mixen van Koopmans. Meer dan water, gist en zout en meel heb je niet nodig. En een beetje kennis is ook wel handig.
Niet bij brood alleen....
Gebruikersavatar
Levinebaktbrood
Moderator
Berichten: 5620
Lid geworden op: do 08 dec 2011, 02:00
Locatie: Voorburg
Contacteer:

Re: Hallo broodbakkers!

Bericht door Levinebaktbrood »

Welkom Celine :) .

Laat de mixen van Koopmans maar links liggen. Er gaat een wereld voor je open als je zelf ingrediënten bij elkaar gaat doen.

In een AFK kan je ook prima brood bakken mits je de ingrediënten er in goede verhouding in doet.
Kneders: Bear Teddy | Maxima MPM 7L
Ovens: Bosch HBG8755S1
Blog:Uit de keuken van Levine
Auteur van 5 boeken over brood bakken
Plaats reactie