Hallo

Doe eens sociaal, en stel je even voor...
Maar maak hiervoor wel even een eigen topic aan...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lin
Stofhapper
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 29 aug 2018, 11:34

Hallo

Bericht door Lin »

Hoi ik ben Linda en ben al 5 maand niet meer bij de bakker geweest
Ik woon in Belgie in de Kempen met mijn man , mijn moeder , 6 hondjes en 2 katten , kippen en geiten .
Mijn 3 dochter wonen in buurt en moeten niet ver voor een lekker brood ,natuurlijk bij mama .
Ik bak 2x per week brood , desem , want door spijsverterings problemen was ik genoodzaakt gist uit mijn dieet te bannen .
Ik heb alles wat ik tot nu toe kan ivm brood bakken via het internet geleerd , vooral van Levine heb ik veel geleerd en van de molenaar hier in de buurt .
En de misbaksel belanden bij de kippen en geiten en de geslaagde broden worden met veel smaak door de familie verorberd .
Ik hoop hier nog veel meer te leren , zeker nu ik een KSM 7580 6,9 l kitchenaid gekocht heb .
Daarvoor heb ik gebruik gemaakt van de test die Levine en jullie gedaan hebben voor de beste deegkneder te vinden , dank u daarvoor , ik ben er super gelukkig mee .
Demian
Gaat de goede kant op
Berichten: 77
Lid geworden op: ma 02 jul 2018, 00:51

Re: Hallo

Bericht door Demian »

Hallo Linda, welkom op het forum. De Belgische Kempen liggen tegen de (Noord) Brabantse Kempen aan. Dus we zijn eigenlijk min of meer naaste buren :D Wat toevallig, ik heb deze week ook een KitchenAid 5KSM7580X 6.9 L (kersenrood) gekocht en ook naar aanleiding van de test bij Levine en op aanbeveling van forumlid Melinda.
‘In ’t sweet uwes aenschijns sult ghy broot eten’ Genesis 3:19
Gebruikersavatar
Levinebaktbrood
Moderator
Berichten: 5620
Lid geworden op: do 08 dec 2011, 02:00
Locatie: Voorburg
Contacteer:

Re: Hallo

Bericht door Levinebaktbrood »

Welkom Linda :G
Kneders: Bear Teddy | Maxima MPM 7L
Ovens: Bosch HBG8755S1
Blog:Uit de keuken van Levine
Auteur van 5 boeken over brood bakken
Gebruikersavatar
Anna
Warme bakker
Berichten: 955
Lid geworden op: vr 28 feb 2014, 18:29

Re: Hallo

Bericht door Anna »

Welkom Linda!Gefeliciteerd met je mooi aankoop! Laat je ook eens wat foto's van je baksels zien?
Gebruikersavatar
Lin
Stofhapper
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 29 aug 2018, 11:34

Re: Hallo

Bericht door Lin »

Graag maar hoe zet ik foto’s op het forum ,?
Demian
Gaat de goede kant op
Berichten: 77
Lid geworden op: ma 02 jul 2018, 00:51

Re: Hallo

Bericht door Demian »

Graag verwijs ik je naar topic hierover van forumlid Anna: 'Foto's plaatsen met Flickr' zie link:
https://www.broodbakforum.nl/viewtopic.php?f=32&t=4818
‘In ’t sweet uwes aenschijns sult ghy broot eten’ Genesis 3:19
Plaats reactie