Even opnieuw voorstellen...

Doe eens sociaal, en stel je even voor...
Maar maak hiervoor wel even een eigen topic aan...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Molenbroodje
Opboller
Berichten: 219
Lid geworden op: wo 05 mar 2014, 22:35
Locatie: Oost Brabant

Even opnieuw voorstellen...

Bericht door Molenbroodje »

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer! Ik ben Manon 28, nog steeds getrouwd met dezelfde man en heb ook nog dezelfde hond [emoji6].

Ik ben fanatiek brood bakster die 2 jaar geen brood meer heeft gebakken door verschillende omstandigheden.

We hebben er erg lang over gedaan om ons eerste huis te verkopen, toen dat verkocht was hadden we nog geen nieuw huis en hebben we 1 jaar bij mijn ouders gewoond (na 10 jaar op jezelf [emoji33]), toen hebben we nog een dik half jaar midden in een verbouwing gewoond en mijn schoonouders mee verhuisd en nu heb ik sinds 2 dagen eindelijk weer rust.

Maar het resultaat mag er wezen: we wonen nu in een Brabantse boerderij die we delen met mijn schoonouders (gesplitst), met een tuin vol fruitbomen en notenbomen en zelfs een bakkershuisje! Deze zomer veel jam gemaakt en veel sap geweckt, maar jam zonder zelf gebakken boterhammetje? Valt toch weer tegen.

We hebben ook een nieuwe keuken met een veel fijnere oven (lang naar gezocht). Hij wordt veel heter en sluit ook beter af. Vandaag voor het eerst weer brood gebakken en het brood is nog nooit zo goed geworden als deze keer! Dat beloofd nog wat! Mijn man heeft alweer een hele wensenlijst van wat ik moet bakken...

Leuk weer jullie baksels te zien. Volgens mij moet ik Levines boek nog steeds van kaft tot kaft bakken en ook nog een tweede boek te gaan[emoji23]. Die heb ik trouwens nog niet, maar mijn man zei dat als ik die ‘nodig’ heb ik hem maar snel moet gaan bestellen. Joehoe!! (misschien kan Levine er weer een persoonlijk krabbeltje inzetten[emoji6])
Groetjes Manon,

Fanatieke leergierige hobbybakster
Keukenhulpjes: Bear Teddy!!:) en mijn man helpt maar al te graag met koekjes en taartjes bakken (en vooral opeten)
Gebruikersavatar
Levinebaktbrood
Moderator
Berichten: 5620
Lid geworden op: do 08 dec 2011, 02:00
Locatie: Voorburg
Contacteer:

Re: Even opnieuw voorstellen...

Bericht door Levinebaktbrood »

Welkom terug Manon :G.

Fijn om te lezen dat je weer aan het bakken bent. En uiteraard wil ik een krabbeltje in het boek zetten.
Kneders: Bear Teddy | Maxima MPM 7L
Ovens: Bosch HBG8755S1
Blog:Uit de keuken van Levine
Auteur van 5 boeken over brood bakken
Gebruikersavatar
Anna
Warme bakker
Berichten: 955
Lid geworden op: vr 28 feb 2014, 18:29

Re: Even opnieuw voorstellen...

Bericht door Anna »

Welkom terug Manon! Lijkt me heerlijk zo'n boerderij met boomgaard en een heus bakhuisje, ben helemaal niet jaloers ;)
We zien de foto's van je broden vast weer verschijnen.
Plaats reactie