Ik zal mij even voorstellen

Doe eens sociaal, en stel je even voor...
Maar maak hiervoor wel even een eigen topic aan...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
YvonneG
Stofhapper
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 11 aug 2017, 15:24

Ik zal mij even voorstellen

Bericht door YvonneG »

ik ben Yvonne,
Ik ben 52 jaar en woon samen met mijn man. Wij hebben samen twee kinderen en ook twee kleinkinderen.
Ik ben huisvrouw en vind brood bakken erg leuk. Ik vind trouwens alles wat lijkt op zelfvoorzienend leuk.
Wecken, bakken ,handwerken ik verveel mij nooit.
Al geruime tijd probeer ik zelf brood te bakken en ondanks dat mijn schoondochter broodbakker is en mijn dochter banketbakker lukte het mij maar niet om een fatsoenlijk brood te bakken.
Met de hand kneden is voor mij lastig door mijn reuma, dus gooide ik het deeg in mijn Kenwood, die ik toen volledig naar zijn grootje heb gedraaid :crazy:
Uiteindelijk heb ik maar een broodbak machine gekocht van een heel duur merk en ook daar ben ik nu in een intensief mailcontact verwikkeld omdat de deeghaak met 7 mnd doormidden brak en volgens hun dat onder slijtage valt.
Deze week heb ik naar lang lezen en wikken en wegen een Ankarsrum mixer gekocht. En zie hier.....mijn broden lukken eindelijk prachtig.
Een groot aandeel in mijn keuze is dit forum geweest ik heb al jullie reacties over deze machine gelezen ondanks dat ik geen lid was van dit forum. Daarom mezelf maar eens aangemeld om ook gezellig samen met jullie ervaringen uit te wisselen.
Ik moet alleen nog even zoeken hoe zo'n forum werkt, dus heb even geduld met mij

Groetjes yvonne
Gebruikersavatar
Levinebaktbrood
Moderator
Berichten: 5620
Lid geworden op: do 08 dec 2011, 02:00
Locatie: Voorburg
Contacteer:

Re: Ik zal mij even voorstellen

Bericht door Levinebaktbrood »

Welkom Yvonne :G
Kneders: Bear Teddy | Maxima MPM 7L
Ovens: Bosch HBG8755S1
Blog:Uit de keuken van Levine
Auteur van 5 boeken over brood bakken
Plaats reactie