Iets anders als brood in de rofco

Over ovens in alle soorten en maten
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bakkerarnold

Iets anders als brood in de rofco

Bericht door bakkerarnold »

Mij eventjes voorstellen. Mijn naam is arnold. (35) uit België. Van toen ik nog op school zat, zei ik altijd "moest ik herbeginnen ik leerde voor bakker" als ik tijd heb bak ik wel iets. Wel te verstaan iets simpel hoor. Wit brood, matte taart .... ondertussen ben ik getrouwd. 2 kindjes. 4 en 1. NU is vorig jaar mijn vrouwtje ziek geworden. Lang genezingsproces maar het komt in orde. Ik zat toen veel thuis met de kind jes. Dit heet ertoe geleid dat ik mijn bak kriebels weer op gewekt h eb en mij ingeschreven heb voor de cursus brood en banket bakkerij. Cursus van drie jaar :? Nu was ik opzoek naar een goede niet te dure oven. Ik kom altijd uit bij rofco. Nu was mijn vraag kun je nog andere gerechten in een rofco maken? Groetjes xx
Gebruikersavatar
Ballie
Meesterbakker
Berichten: 2837
Lid geworden op: ma 14 nov 2011, 18:51
Locatie: Tullepetaonestad (Roosendaal), West Brabant
Contacteer:

Re: Iets anders als brood in de rofco

Bericht door Ballie »

Allereerst welkom op het forum. Dit is weliswaar niet de juiste plek om je voor te stellen, maar daar kun je straks nog ff langs schieten...

Met de Rofco zijn zeker ook heel goed andere zaken te bakken dan alleen brood. Er zijn hier verschillende forumleden die dat ook doen. In [i]De Koffiehoek[/i] staan wel wat topics met dat onderwerp. Is alleen wel ff zoeken.

Heb je verder nog vragen, gebruik dan vooral de zoekfunctie van het forum. Dan zullen waarschijnlijk al veel van je vragen beantwoord worden. Zo niet, dan kun je altijd nog je vragen stellen.

Veel bakplezier...
Het leven is goed, in het Brabantse land...
Plaats reactie