Beschadigd pakket agrieuro

Voor alle vragen over planeetmengers, spiraalkneders en andere kneedapparatuur
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bakben
Gaat de goede kant op
Berichten: 72
Lid geworden op: wo 01 mar 2017, 23:30

Beschadigd pakket agrieuro

Bericht door Bakben »

Ik lees hier en daar dat mensen hun kneder bestellen of besteld hebben bij agrieuro
Ik heb hetzelfde gedaan en ik was er toch niet zo blij mee.
Ik had een famag grilleta gekocht, maar het pakket kwam aardig beschadigd binnen.
Aan de buitenkant niks noemenswaardig te zien, maar de machine zelf had 2 deuken, lak eraf en noem maar op.
De verpakking trok ook op niks, er zat totaal geen bescherming rond de kneder, geen extra papier of bubble plastic.

Na veel gedoe met de zwakke klanten dienst (vooral de persoon die mij hielp eigenlijk) zijn ze de beschadigde komen ophalen en ben ik nu aan het wachten op men nieuwe kneder.
Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Ik heb besteld bij agrieuro.de
Mss dat het bij de Engelse site helemaal anders loopt?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Gebruikersavatar
Levinebaktbrood
Moderator
Berichten: 5620
Lid geworden op: do 08 dec 2011, 02:00
Locatie: Voorburg
Contacteer:

Re: Beschadigd pakket agrieuro

Bericht door Levinebaktbrood »

Dat is het 'gevaar' als je zo'n machine in het buitenland besteld. Geen service of slechte service en veel gedoe als er iets met mee is.

Dezelfde machine kan je ook in Nederland bestellen. Met goede service en garantie en ondersteuning als er iets mee is.
Kneders: Bear Teddy | Maxima MPM 7L
Ovens: Bosch HBG8755S1
Blog:Uit de keuken van Levine
Auteur van 5 boeken over brood bakken
Gebruikersavatar
Bakben
Gaat de goede kant op
Berichten: 72
Lid geworden op: wo 01 mar 2017, 23:30

Re: Beschadigd pakket agrieuro

Bericht door Bakben »

Levinebaktbrood schreef:Dat is het 'gevaar' als je zo'n machine in het buitenland besteld. Geen service of slechte service en veel gedoe als er iets met mee is.

Dezelfde machine kan je ook in Nederland bestellen. Met goede service en garantie en ondersteuning als er iets mee is.
Ja dat is waar. Maar dan ook ongeveer €200 duurder.. ik krijg ondertussen een nieuwe opgestuurd.
Heb het topic enkel geopend om naar ervaringen van anderen te peilen.


Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Haverbrood
Deegkneder
Berichten: 100
Lid geworden op: di 25 apr 2017, 12:09

Re: Beschadigd pakket agrieuro

Bericht door Haverbrood »

Dit soort dingen eerst bespreken met de leverancier. kom je er niet uit, je ervaring delen is altijd welkom.
Heb het topic enkel geopend om naar ervaringen van anderen te peilen.
Had de vraag anders gestel. :2th:

Ter info, transport schade heeft niets met de leverancier te maken, dit maak ik wekelijks mee. daar kan je flink van balen.
Agrieuro staat bekend om de goede service. zie meerdere forums in Engeland, Duitsland, US. Ierland, Nederland, Frankrijk.

Mijn advies is Controleer je verpakking voor ontvangst altijd en maak foto's. zie je beschadigingen aan de buitenkant laat het op de vracht brieven er bij zetten. vaak hebben zij een aparte vracht brief, vraag daar ook om.
Laat het ons weten hoe dit afloopt voor je.
Nog een kleine advies koop je iets in het buiten land betaal dan met je Visa/ Mastercard als het kan. meestal een jaar extra verzekerd. :B:
Mvg Dave

Bij Jan is die iets duurder maar hij geeft je altijd 500% service met een :rofl: :D
Linker en rechterhand, Maxima MPM 7L, desem starter 3-2013
Verlanglijstje, Famag Grilletta Manufacturer code: IM8/230/10V / 10 speed met 60m timer extra optie.
Plaats reactie