Maxima spiraalkneder 5 ltr

Voor alle vragen over planeetmengers, spiraalkneders en andere kneedapparatuur
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jacqueline74
Stofhapper
Berichten: 2
Lid geworden op: do 01 dec 2016, 06:52

Maxima spiraalkneder 5 ltr

Bericht door Jacqueline74 »

Ik zoek mensen die ervaring hebben of iets meer kunnen vertellen over deze machine . Hij is overigens niet op vooraad bij de online winkel . Ik kneed mijn deeg in broodbakmachines , maar ze houden het niet lang vol . Verschillende al versleten . Dus nu toch maar op zoek naar een goede kneder. Ik vind het leuk om verschillende broden te bakken dus eventueel deeg voor 2 broden per keer in de machine . En daarna voor nog 2 andere broden . Dus 4 broden tegelijk afbakken . De 10 ltr lijkt mij te groot . En het prijs verschil is erg klein tussen de 5 en de 10 ltr maxima. Ik heb veel gelezen over de Bear teddy hier. Die moet zo fijn zijn . Moet ik doorsparen voor een bear teddy ? Zal ik spijt krijgen ...... Van de Maxima . Hoop dat jullie kunnen helpen . Grt Jacqueline
Gebruikersavatar
lekkermelig
Beheerder
Berichten: 4006
Lid geworden op: zo 14 okt 2012, 23:23
Locatie: Wageningen
Contacteer:

Re: Maxima spiraalkneder 5 ltr

Bericht door lekkermelig »

Als je even zoekt op het forum zie je dat de Bear de afgelopen tijd uitgebreid besproken is op het forum, waarbij met name de recente berichten wel voor wat twijfel kunnen zorgen, vroeger was iedereen lyrisch. Beko raadt ze af, de leverancier in Denemarken weigert me tot nu toe antwoord te geven op de vraag of ze geschikt zijn voor broodkneden.
Maxima is weer een ander verhaal, sommige mensen zijn er prima tevreden over, anderen stappen al snel weer over op betere kneders.

Wil
Kneder: Rofco KN15,Bear Varimixer Teddy
Rijskast: Rofco RK48
Ovens: Rofco B40, Manz 30/2, kleioven
Graanmolen: Mockmill Lino 200
Meel: de Zuidmolen en Molen de Vlijt

Blog: Lekkermelig.nl
Plaats reactie