meer informatie (o.a. Bear, Rofco)

Voor alle vragen over planeetmengers, spiraalkneders en andere kneedapparatuur
Gebruikersavatar
brood daar zit wat in
Meesterbakker
Berichten: 1855
Lid geworden op: do 21 jun 2012, 21:35
Locatie: Regio Utrecht

Re: meer informatie

Bericht door brood daar zit wat in »

O gelukkig Levine! Ik kon me er ook helemaal niks bij voorstellen...
Veel succes met je leuke plan, ik hoop er snel wat van te horen, want dat betekend dat het doorgaat ;)
Groet, Marja
Ook te volgen op Insta: bread_at_home_
_________________________________________________________________________________________________________
Kneder BW SM ~ Rofco B20 ~ Bear Teddy Varimixer
Gebruikersavatar
Melinda
Meesterbakker
Berichten: 2269
Lid geworden op: za 12 jan 2013, 17:29
Locatie: Soest

Re: meer informatie

Bericht door Melinda »

Nu ben ik natuurlijk helemaal niet nieuwsgierig, Levine. ;) :mrgreen:
Kneders: Bear Teddy Varimixer | Rofco N15 | KitchenAid KSM 7580 | Ovens: Rofco B40 | Miele Heteluchtoven
:-) Mijn foto's
Gebruikersavatar
Quentsy

Re: meer informatie

Bericht door Quentsy »

Ben ook erg benieuwd naar de plannen, we gaan kijken bij kookpunt om ze beide te kunnen bekijken.
:D
Gebruikersavatar
Quentsy

Re: meer informatie

Bericht door Quentsy »

De maxima had ik gekocht maar had te veel speling is opgehaald heb nu een nieuwe gekregen maar heb er eerlijk gezegd geen vertrouwen meer in dus ga deze terugsturen. Heb nog wel een vraag over de bear, moet je de kop steeds omhoog halen als je ingrediënten wil toevoegen? En hebben jullie de bear met hulpstuk aanvoering of zonder?
Gebruikersavatar
Melinda
Meesterbakker
Berichten: 2269
Lid geworden op: za 12 jan 2013, 17:29
Locatie: Soest

Re: meer informatie

Bericht door Melinda »

Quentsy schreef:De maxima had ik gekocht maar had te veel speling is opgehaald heb nu een nieuwe gekregen maar heb er eerlijk gezegd geen vertrouwen meer in dus ga deze terugsturen. Heb nog wel een vraag over de bear, moet je de kop steeds omhoog halen als je ingrediënten wil toevoegen? En hebben jullie de bear met hulpstuk aanvoering of zonder?
Het ligt eraan wat voor ingrediënten je toevoegt. Soms kan het door een "schenktuit" (b.v. bij toevoegen van bloem en geklaarde boter bij cake), soms doe ik de kop omhoog. Maar dat is echt geen probleem.
Ik heb de Bear zonder hulpstuk. Zo wordt ie ook bij Beko aangeboden.
Succes met je keuze. :)
Kneders: Bear Teddy Varimixer | Rofco N15 | KitchenAid KSM 7580 | Ovens: Rofco B40 | Miele Heteluchtoven
:-) Mijn foto's
Gebruikersavatar
Levinebaktbrood
Moderator
Berichten: 5620
Lid geworden op: do 08 dec 2011, 02:00
Locatie: Voorburg
Contacteer:

Re: meer informatie

Bericht door Levinebaktbrood »

Ik oie meestal de kop omhoog als ik ingredienten toevoeg. Ik heb de Bear met hulpstukknop maar dat is toeval omdat ik deze goedkoop kon kopen. De vleesmolen en rasp? die erbij kunt kopen en op de knop kunt zetten zijn erg duur (boven de 300 euro). Die heb ik dan ook niet.
De Bear met die knop erop is ook veel duurder, niet doen zou ik zeggen.
Kneders: Bear Teddy | Maxima MPM 7L
Ovens: Bosch HBG8755S1
Blog:Uit de keuken van Levine
Auteur van 5 boeken over brood bakken
Gebruikersavatar
Quentsy

Re: meer informatie

Bericht door Quentsy »

Heb vandaag de bear besteld niet bij beko maar bij horecaapparatuur.com aangezien ze laagste prijsgarantie hebben, hij stond wel duurder op de site maar ze hebben zo' n chat functie en heb hem nu voor 590,- excl btw scheelt toch weer iets. Misschien een tip voor iemand die deze ook wil bestellen. Ze hebben ook een winkel volgens mij in utrecht. Hopelijk komt mijn teddy bear snel binnen kan ik hem gelijk misbruiken :lol:
Gebruikersavatar
Melinda
Meesterbakker
Berichten: 2269
Lid geworden op: za 12 jan 2013, 17:29
Locatie: Soest

Re: meer informatie

Bericht door Melinda »

Leuk. Daar zal je geen spijt van krijgen.
Was die op voorraad?
Kneders: Bear Teddy Varimixer | Rofco N15 | KitchenAid KSM 7580 | Ovens: Rofco B40 | Miele Heteluchtoven
:-) Mijn foto's
Gebruikersavatar
Quentsy

Re: meer informatie

Bericht door Quentsy »

Ja is op voorraad heb voor de zilver kleurige gekozen staat vast mooi naast mijn espresso apparaat. Kan haast niet wachten om hem uit te proberen
Gebruikersavatar
Giessie

Re: meer informatie

Bericht door Giessie »

Goh, dat is toevallig Quentsy, ik had jou post gelezen over de maxima. Ik twijfelde namelijk tussen de Bear en de Maxima.
Vandaag de Bear besteld, bij Beko, ik ben voor de zwarte gegaan.
Gebruikersavatar
brood daar zit wat in
Meesterbakker
Berichten: 1855
Lid geworden op: do 21 jun 2012, 21:35
Locatie: Regio Utrecht

Re: meer informatie

Bericht door brood daar zit wat in »

Quentsy, alvast gefeliciteerd met je Bear Teddy! Hoop dat je er heel veel meer plezier van hebt als je vorige mixer.
Groet, Marja
Ook te volgen op Insta: bread_at_home_
_________________________________________________________________________________________________________
Kneder BW SM ~ Rofco B20 ~ Bear Teddy Varimixer
Gebruikersavatar
Quentsy

Re: meer informatie

Bericht door Quentsy »

Giessie schreef:Goh, dat is toevallig Quentsy, ik had jou post gelezen over de maxima. Ik twijfelde namelijk tussen de Bear en de Maxima.
Vandaag de Bear besteld, bij Beko, ik ben voor de zwarte gegaan.
Kunnen we straks onze bevindingen delen :lol:

Heb de Maxima gisteren meteen teruggestuurd, voor mij was het natuurlijk moeilijk te bepalen of het normaal was of niet aangezien ik altijd alles met de hand gedaan heb.
Zo heb ik het ook altijd geleerd toen ik nog op school zat.
Maar nu gaat dat niet meer krijg nu een aantal opdrachtjes waarbij ik het niet meer red met 2 handen en dan moet je op je machine kunnen vertrouwen. En dat vertrouwen heb ik niet meer in de Maxima. Ik denk dat we allebei erg blij zullen zijn met de Bear.
Gebruikersavatar
Giessie

Re: meer informatie

Bericht door Giessie »

Kan je je projecten met ons delen, klinkt erg leuk.

Eerst moet ik de Bear nog geleverd krijgen, Beko begint opeens over verzendkosten te zeuren. Maandag laten ze me weten hoeveel dat gaat worden. Moest jij bij Horeca apparatuur verzendkosten betalen?
Ik vind het in iedergeval belachelijk om voor een Bear van €700 ook nog verzendkosten te moeten betalen.

Als ze het doorzetten ga ik de order annuleren, Quentsy, kreeg je makkelijk de laagste prijsgarantie toegewezen bij Horeca Apperatuur?
Gebruikersavatar
Danuta

Re: meer informatie

Bericht door Danuta »

Marges zijn laag en verzendkosten zijn duur...niet alleen uit te drukken in geld maar vaak ook in mankracht als de pakketten ook nog bij de expediteur afgeleverd moeten worden..
Het is heel normaal om bij een horecahandel pas bij meer dan 1000 ex BTW geen verzendkosten te hoeven betalen........


MVG


Danuta
Gebruikersavatar
Quentsy

Re: meer informatie

Bericht door Quentsy »

Nee ik hoef geen verzendkosten te betalen, volgens mij was het boven de 250,- gratis verzendkosten. Ging bij horecaapparatuur.com best gemakkelijk gewoon via de chatfunctie gevraagd hoe het zat met de laagste prijs garantie en gewacht op de uitleg, daarna de link van beko doorgegeven toen duurde het even voor ik een reactie terug kreeg , maar deden niet echt moeilijk. Heb mijn factuur al binnen. De bear zou ik binnen 2 dagen kunnen verwachten. Dus al zouden ze bij Beko moeilijk doen, zou ik het zeker op deze manier proberen.
Gebruikersavatar
Quentsy

Re: meer informatie

Bericht door Quentsy »

Over mijn opdrachten, voor de hobby vind ik het leuk om high tea produkten te maken zoals scones, muffins, cupcakes, quiche e.d. Op dit moment krijg ik af en toe daar wat opdrachten voor maar hoop in de toekomst meer te kunnen doen. Ik ben nog bezig met een website. Verder is het nog niet zo spannend.
Gebruikersavatar
Riet
Deegroller
Berichten: 403
Lid geworden op: za 07 apr 2012, 08:37

Re: meer informatie

Bericht door Riet »

Giesse en Quentsy alvast heel veel plezier met de Bear zelf ben ik er heeeeeeel blij met mijn Bear.
Groetjes,
Riet
Gebruikersavatar
Quentsy

Re: meer informatie

Bericht door Quentsy »

Vandaag de bear ontvangen zit er een fikse beschadiging op, lijkt wel een show model ofzo dus maar gelijk een mail sturen en denk dat ik deze maar terug stuur ik wil toch een onbeschadigd apparaat voor dat geld natuurlijk. Echt balen!!
Gebruikersavatar
Giessie

Re: meer informatie

Bericht door Giessie »

Quentsy schreef:Vandaag de bear ontvangen zit er een fikse beschadiging op, lijkt wel een show model ofzo dus maar gelijk een mail sturen en denk dat ik deze maar terug stuur ik wil toch een onbeschadigd apparaat voor dat geld natuurlijk. Echt balen!!
Het zit jou niet mee, eerst de Maxima en nu dit. Pfff.
Gebruikersavatar
Quentsy

Re: meer informatie

Bericht door Quentsy »

Echt super rot, lijkt wel een 2e hands apparaat, maar ben nu wel achter een voordeel ten opzichte van de maxima gekomen bij de bear mogen de hulpstukken en de kuip wel in de vaatwasser want deze zijn van RVS en bij de maxima niet. Maar goed ik kan nu de bear dus niet gebruiken, maar weer wachten tot ik een nieuwe toegestuurd krijg. :snif:
Gebruikersavatar
Melinda
Meesterbakker
Berichten: 2269
Lid geworden op: za 12 jan 2013, 17:29
Locatie: Soest

Re: meer informatie

Bericht door Melinda »

Wat een pech, Quentsy, dat is zeker niet leuk. Voor dat geld (nou ja, ietsje meer) heb je een goeie nieuwe Bear (bij Beko). Ik hoop voor je dat ze snel reageren bij die horeca webshop.
Als het een demo was, hadden ze dat wel moeten melden. Vreemd dus.
Je houdt ons op de hoogte, hè. Laat de moed niet zakken, het komt goed. ;)
Kneders: Bear Teddy Varimixer | Rofco N15 | KitchenAid KSM 7580 | Ovens: Rofco B40 | Miele Heteluchtoven
:-) Mijn foto's
Gebruikersavatar
Riet
Deegroller
Berichten: 403
Lid geworden op: za 07 apr 2012, 08:37

Re: meer informatie

Bericht door Riet »

Het zit je niet mee Quentsy je mag toch een nieuwe Bear verwachten en niet een gebruikte. Hopelijk krijg je snel een nieuwe.
Groetjes,
Riet
Gebruikersavatar
Giessie

Re: meer informatie

Bericht door Giessie »

Danuta schreef:Marges zijn laag en verzendkosten zijn duur...niet alleen uit te drukken in geld maar vaak ook in mankracht als de pakketten ook nog bij de expediteur afgeleverd moeten worden..
Het is heel normaal om bij een horecahandel pas bij meer dan 1000 ex BTW geen verzendkosten te hoeven betalen........


MVG


Danuta
Hoi Danuta,

Goed om te weten dat de grens bij een groothandel normaal bij de €1000 ligt, als consument wordt je natuurlijk verwend met gratis verzending.
Gebruikersavatar
Danuta

Re: meer informatie

Bericht door Danuta »

Giessie schreef:]

Hoi Danuta,

Goed om te weten dat de grens bij een groothandel normaal bij de €1000 ligt, als consument wordt je natuurlijk verwend met gratis verzending.
Hi Giessie, bij de particulier liggen de verdienstmarges hoger dan die van de groothandel dus is transport, zeker in deze tijd, een groot aandeel in de kosten. dus wordt het graag gezien dat men in 1 keer de spullen besteld inplaats van kleine orders met alle kosten van dien en die zullen toch verhaald moeten worden. Door een grens te stellen (en dat kan iedere groothandel zelf bepalen) beperkt het verhogingen van de prijzen van de producten en groot bestellers worden verwend....
Maar ook voor de partikulier zal het niet lang meer duren dat men alle transportkosten zelf moet betalen, hier in Oostenrijk is het ook voor de particulier vaak al een bepaald minimum wat men moet bestellen om gratis verzending te krijgen en veel bedrijven wensen altijd alle transportkosten al betaald te krijgen anders kunnen ze niet stunten met een lage rpijs....die kosten moeten namelijk ergens in verrekend worden dan :))


MVG


Danuta
Gebruikersavatar
bakplaat
Meesterbakker
Berichten: 3372
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 00:43
Locatie: Het Land van Maas en Waal.
Contacteer:

Re: meer informatie

Bericht door bakplaat »

Hallo Quentsy

Ik heb de website van BEKO even doorgespit en kijk HIER maar eens naar,je ziet dan dat BEKO bij bestellingen onder € 100,- voor verzendkosten € 6,- rekent en alles wat boven € 100,- zonder meerkosten geleverd wordt:

Levering
Uw bestelling wordt met grote zorg uitgevoerd. Het overgrote deel van het assortiment is direct uit voorraad leverbaar. Het is ons streven om op de dag van de bestelling de goederen te verzamelen en te versturen. Om uw en onze efficiency te bevorderen verzoeken wij u vriendelijk uw bestellingen zoveel mogelijk te bundelen. Voor bestellingen onder € 100,- wordt een bijdrage van € 6,- in de verzendkosten berekend. Bestellingen boven € 100,- worden zonder meerkosten aan u geleverd.

Misschien kun je ze hier op wijzen en worden je de verzendkosten dan wel kwijt gescholden. Het is zeker het proberen waard.
Laat je het ons weten of het gelukt is :?:

Succes :!:
___________________________________________________________________________________________________________

Bak ook eens een koekje van ÈIGEN deeg...

Vroeger was het bakken voor mij een MUST...Nu een LUST.
Gebruikersavatar
Melinda
Meesterbakker
Berichten: 2269
Lid geworden op: za 12 jan 2013, 17:29
Locatie: Soest

Re: meer informatie

Bericht door Melinda »

Ik heb ook nog naar mijn factuur van Beko (2012) gekeken en daar staan geen verzendkosten op.
Kneders: Bear Teddy Varimixer | Rofco N15 | KitchenAid KSM 7580 | Ovens: Rofco B40 | Miele Heteluchtoven
:-) Mijn foto's
Gebruikersavatar
bakplaat
Meesterbakker
Berichten: 3372
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 00:43
Locatie: Het Land van Maas en Waal.
Contacteer:

Re: meer informatie

Bericht door bakplaat »

Sorry dat ik me even vergis in de namen :mrgreen: Het antwoord op het verhaal over de door BEKO berekende verzendkosten was eigenlijk bestemd voor Giessie/Jeroen.

Hier nogmaals wat er over verzendkosten op BEKO 's webite staat:

Levering
Uw bestelling wordt met grote zorg uitgevoerd. Het overgrote deel van het assortiment is direct uit voorraad leverbaar. Het is ons streven om op de dag van de bestelling de goederen te verzamelen en te versturen. Om uw en onze efficiency te bevorderen verzoeken wij u vriendelijk uw bestellingen zoveel mogelijk te bundelen. Voor bestellingen onder € 100,- wordt een bijdrage van € 6,- in de verzendkosten berekend. Bestellingen boven € 100,- worden zonder meerkosten aan u geleverd.
___________________________________________________________________________________________________________

Bak ook eens een koekje van ÈIGEN deeg...

Vroeger was het bakken voor mij een MUST...Nu een LUST.
Gebruikersavatar
Riet
Deegroller
Berichten: 403
Lid geworden op: za 07 apr 2012, 08:37

Re: meer informatie

Bericht door Riet »

Bij mij zijn er ook geen verzendkostern gerekend.
Groetjes,
Riet
Gebruikersavatar
Giessie

Re: meer informatie

Bericht door Giessie »

Hoi Bakplaat, ik heb ze via de mail daar ook nog op gewezen, maar dat was al na vijven. Dus maandag verder, maar wel goed om te weten dat jullie (Melinda en Riet) geen verzend kosten hebben betaald. Kan ik altijd nog als extra argument opwerpen.

Ik hou jullie op de hoogte.
Gebruikersavatar
Giessie

Re: meer informatie

Bericht door Giessie »

Vanochtend contact gehad met Beko en alles is geregeld. De medewerker bevestigde dat je onder de 100 euro verzendkosten betaald (6 euro) en daarboven geen. Dit geldt overigens enkel voor Nederland.

De Bear wordt vandaag verstuurd, dus als het goed is heb ik hem morgen in huis. :G :G :G

Ik denk dat ik van de week maar eens in de avond uren een brood ga bakken, ik kan niet wachten....
Gebruikersavatar
brood daar zit wat in
Meesterbakker
Berichten: 1855
Lid geworden op: do 21 jun 2012, 21:35
Locatie: Regio Utrecht

Re: meer informatie

Bericht door brood daar zit wat in »

Goed geregeld dus bij Beko!! Succes met wachten en laat je een foto zien van je eerste brood uit de Bear??

Quentsy, heb je al contact gehad met de leverancier van je Bear?
Groet, Marja
Ook te volgen op Insta: bread_at_home_
_________________________________________________________________________________________________________
Kneder BW SM ~ Rofco B20 ~ Bear Teddy Varimixer
Gebruikersavatar
Giessie

Re: meer informatie

Bericht door Giessie »

brood daar zit wat in schreef:Goed geregeld dus bij Beko!! Succes met wachten en laat je een foto zien van je eerste brood uit de Bear??
Zeker.

Ga ik zeker doen.
Gebruikersavatar
Quentsy

Re: meer informatie

Bericht door Quentsy »

Ja gisteren was wel een beetje amateuristisch ik mocht deze terugsturen ( op eigen kosten) want hebben geen antwoordnummer en ze zouden zodra ze deze ontvangen hebben de zilveren bestellen want dit was de laaste die ze op voorraad hebben. Dus heb ik maar besloten de zwarte te nemen. Na 6 mensen gesproken te hebben binnen het bedrijf konden we deze bear bij een medewerker in den bosch afleveren en de zwarte bear gelijk meenemen en natuurlijk goed inspecteren of hier geen beschadigingen zichtbaar waren. Tevens waren er foto's gemaakt van voor dat de bear was verstuurd waaruit blijkt dat de beschadigingen zijn ontstaan tijdens de bezorging waarschijnlijk met een vorkheftruck er tegen aan gereden. Dus nu heb ik een zwarte bear i.v.v. een zilverkleurige moet eerlijk bekennen dat deze mooier staat in mijn keuken hahah eind goed al goed. Net mooie scones gemaakt en zijn beter gelukt als ooit te voren :P
Gebruikersavatar
Melinda
Meesterbakker
Berichten: 2269
Lid geworden op: za 12 jan 2013, 17:29
Locatie: Soest

Re: meer informatie

Bericht door Melinda »

@ Quentsy: Mooi dat het uiteindelijk (na wat moeite) goed is gekomen.
En vooral dat je eerste kneed/mengervaring met de Bear zo positief is. Weer een blije Bear-gebruiker. :2th:
Kneders: Bear Teddy Varimixer | Rofco N15 | KitchenAid KSM 7580 | Ovens: Rofco B40 | Miele Heteluchtoven
:-) Mijn foto's
Gebruikersavatar
Giessie

Re: meer informatie

Bericht door Giessie »

Quentsy schreef:Ja gisteren was wel een beetje amateuristisch ik mocht deze terugsturen ( op eigen kosten) want hebben geen antwoordnummer en ze zouden zodra ze deze ontvangen hebben de zilveren bestellen want dit was de laaste die ze op voorraad hebben. Dus heb ik maar besloten de zwarte te nemen. Na 6 mensen gesproken te hebben binnen het bedrijf konden we deze bear bij een medewerker in den bosch afleveren en de zwarte bear gelijk meenemen en natuurlijk goed inspecteren of hier geen beschadigingen zichtbaar waren. Tevens waren er foto's gemaakt van voor dat de bear was verstuurd waaruit blijkt dat de beschadigingen zijn ontstaan tijdens de bezorging waarschijnlijk met een vorkheftruck er tegen aan gereden. Dus nu heb ik een zwarte bear i.v.v. een zilverkleurige moet eerlijk bekennen dat deze mooier staat in mijn keuken hahah eind goed al goed. Net mooie scones gemaakt en zijn beter gelukt als ooit te voren :P
Ha, uiteindelijk goed nieuws, maar waar is de foto... :2th:

Ik ga nu naar huis en hopelijk staat daar een bear op mij te wachten..... :kwijl:
Gebruikersavatar
Quentsy

Re: meer informatie

Bericht door Quentsy »

Ik heb de foto's van de scones geplaatst bij wat hebben we ervan gebakken. Aangezien ik denk dat deze in die Topic thuis hoort. En ook gelijk de foto geplaatst van mijn eerste worstenbroodjes dit deeg is gemaakt met de Maxima.
Gebruikersavatar
Ballie
Meesterbakker
Berichten: 2837
Lid geworden op: ma 14 nov 2011, 18:51
Locatie: Tullepetaonestad (Roosendaal), West Brabant
Contacteer:

Re: meer informatie

Bericht door Ballie »

Giessie schreef:Ha, uiteindelijk goed nieuws, maar waar is de foto... :2th:
Die is beschadigd tijdens het transport :rofl2:
Het leven is goed, in het Brabantse land...
Gebruikersavatar
Giessie

Re: meer informatie

Bericht door Giessie »

:rofl2:

Nou ik kan zeggen dat de mijne, ook zwart, mooi in de keuken staat te glimmen!

Het is te laat om nu nog wat te bakken, maar als ik het eerste resultaat heb, dan plaats ik zeker een foto.
Gebruikersavatar
Ballie
Meesterbakker
Berichten: 2837
Lid geworden op: ma 14 nov 2011, 18:51
Locatie: Tullepetaonestad (Roosendaal), West Brabant
Contacteer:

Re: meer informatie

Bericht door Ballie »

Ik vertrouw erop dat dat helemaal goed gaat komen... ;)
Het leven is goed, in het Brabantse land...
Gebruikersavatar
Giessie

Re: meer informatie

Bericht door Giessie »

Ik heb wat foto's geplaatst in wat hebben we ervan gebakken.
Gebruikersavatar
Quentsy

Re: meer informatie

Bericht door Quentsy »

Ik heb het weekend merenque gemaakt van 4 eiwitten, ging erg goed met de bear ik ben er helemaal happy mee. :2th:
Gebruikersavatar
Melinda
Meesterbakker
Berichten: 2269
Lid geworden op: za 12 jan 2013, 17:29
Locatie: Soest

Re: meer informatie

Bericht door Melinda »

Quentsy schreef:Ik heb het weekend merenque gemaakt van 4 eiwitten, ging erg goed met de bear ik ben er helemaal happy mee. :2th:
Top! :2th:
Kneders: Bear Teddy Varimixer | Rofco N15 | KitchenAid KSM 7580 | Ovens: Rofco B40 | Miele Heteluchtoven
:-) Mijn foto's
Gebruikersavatar
Giessie

Re: meer informatie

Bericht door Giessie »

De bear is geweldig, maakt alleen het geluid van een opstijgende ufo
Gebruikersavatar
Quentsy

Re: meer informatie

Bericht door Quentsy »

Hij is wel stukken stiller als de kapotte maxima haha maar vind het geluid van de bear niet storend
Gebruikersavatar
Melinda
Meesterbakker
Berichten: 2269
Lid geworden op: za 12 jan 2013, 17:29
Locatie: Soest

Re: meer informatie

Bericht door Melinda »

Ach, zolang je maar met beide benen op de grond blijft en niet gaat zweven als een UFO. Haha. :rofl:
Ik vind het meer het geluid van een soepele naaimachine. Echt niet te vergelijken met de andere mixers/kneders. Gewoon een heerlijk geluid. :G
Kneders: Bear Teddy Varimixer | Rofco N15 | KitchenAid KSM 7580 | Ovens: Rofco B40 | Miele Heteluchtoven
:-) Mijn foto's
Gebruikersavatar
Giessie

Re: meer informatie

Bericht door Giessie »

Melinda schreef:Ach, zolang je maar met beide benen op de grond blijft en niet gaat zweven als een UFO. Haha. :rofl:
:G
Dat hangt natuurlijk van de ingredienten af
Gebruikersavatar
MarjoleinB
Jongste bediende
Berichten: 45
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 20:11
Locatie: Boxmeer

Re: meer informatie

Bericht door MarjoleinB »

Ik sta op het punt een Bear varimixer aan te schaffen :G
Maar ik heb nog even een vraagje:
Bij Beko wordt de Bear zonder spatscherm en vultrechter geleverd.
Bij de Bear-webshop zitten deze accessoires er wel bij (en ook nog een kunststof deksel).

Het spatscherm kan ik voor 36,- bestellen (+verzendkosten), een vultrechter zie ik echter niet bij de accessoires staan.
Is zo'n vultrechter handig?

Ook geeft de Bearshop 5 jaar garantie, Beko volgens mij maar 2 jaar?

Beko heeft tegenwoordig trouwens een webshop, kan je direct zien of de Bear op voorraad is:
http://www.bakkerijgereedschap.nl/

Ik ben benieuw naar jullie reactie, alvast bedankt.
Gebruikersavatar
MarjoleinB
Jongste bediende
Berichten: 45
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 20:11
Locatie: Boxmeer

Re: meer informatie

Bericht door MarjoleinB »

Excuus, niet goed gelezen.
Ook de Bear-webshop geeft maar 2 jaar garantie op de Bear varimixer!

Groetjes, Marjolein
Gebruikersavatar
Melinda
Meesterbakker
Berichten: 2269
Lid geworden op: za 12 jan 2013, 17:29
Locatie: Soest

Re: meer informatie

Bericht door Melinda »

MarjoleinB schreef:Ik sta op het punt een Bear varimixer aan te schaffen :G
Maar ik heb nog even een vraagje:
Bij Beko wordt de Bear zonder spatscherm en vultrechter geleverd. De vultrechter gebruik ik bij cakebeslag als ik bloem moet toevoegen, wel handig dus.
Bij de Bear-webshop zitten deze accessoires er wel bij (en ook nog een kunststof deksel).

Het spatscherm kan ik voor 36,- bestellen (+verzendkosten), een vultrechter zie ik echter niet bij de accessoires staan.
Is zo'n vultrechter handig?

Ook geeft de Bearshop 5 jaar garantie, Beko volgens mij maar 2 jaar?

Beko heeft tegenwoordig trouwens een webshop, kan je direct zien of de Bear op voorraad is:
http://www.bakkerijgereedschap.nl/

Ik ben benieuw naar jullie reactie, alvast bedankt.
Hi MarjoleinB,
Waar lees je dat de Bear zonder spatscherm en vultrechter geleverd wordt?
Ik heb vorig jaar mijn Bear bij Beko gekocht en daar zaten ze wel bij.
Volgens mij is de Bear-webshop ook duurder dan Beko, hoewel ik wel iets zie van laagste-prijs-garantie.
Garantie is bij Beko 1 jaar (volgens website).
Succes.
Kneders: Bear Teddy Varimixer | Rofco N15 | KitchenAid KSM 7580 | Ovens: Rofco B40 | Miele Heteluchtoven
:-) Mijn foto's
Gebruikersavatar
MarjoleinB
Jongste bediende
Berichten: 45
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 20:11
Locatie: Boxmeer

Re: meer informatie

Bericht door MarjoleinB »

Hoi Melinda,

Bedankt voor je snelle reactie.

Hier staat nameijk niks over een spatscherm en vultrechter:
http://www.bakkerijgereedschap.nl/Appar ... drive.html

Garantie is inderdaad 1 jaar, is wel kort!
Bearshop is inderdaad duurder. Laagste prijs garante geldt niet voor groothandel en daar zal Beko wel onder vallen.

Groetjes, Marjolein
Plaats reactie