Nieuw gereedschap.

Voor alle vragen over deegrollers, bakblikken, rijsmandjes, broodmessen, graanmolens, rijskasten en andere gereedschappen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Redikim
Deegkneder
Berichten: 117
Lid geworden op: za 07 mar 2015, 15:26
Locatie: Roosendaal

Nieuw gereedschap.

Bericht door Redikim »

Vandaag een kleine bestelling binnen gekregen.
Heb maandag wat spulletjes besteld bij Beko bakkerij gereedschappen.
Samen met mijn pa ( inmiddels 79) wat bij elkaar gezocht.
Hij had wat cake-ringen, en beschuitbussen nodig, en ik wat klein gereedschap.
Hij heeft al het gereedschap nog van school, en ik heb nagenoeg geen gereedschap, dus samen wat besteld.
Snel geleverd, en deze maand waren de spuitzakken in de aanbieding dus dat kwam erg goed uit.
Spuitzak 50 cm, linnen, geplastificeerd van binnen
Kunststof steker 100 mm t.b.v. gevulde koeken
Kunststof spuitjes set gekarteld, 3,5,7,9,11 en 13mm
Soezenvulspuitjes, set van 3, RVS, 4,6 en 8 mm
Die laatste was niet goedkoop, maar je doet er lang mee, dus had er geen probleem mee.
Goed adres voor mijn inkopen die Beko.
Ga zaterdag meteen de steker gebruiken voor mijn gevulde koeken, foto's volgen dan bij mijn post van de gevulde koeken.
Ben heel benieuwd.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door lekkermelig op do 25 jun 2015, 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Prijzen verwijderd, niet relevant en iets teveel reclame
Eigen brood bovenal
MAXIMA PLANETARY MIXER MPM 7 BLUE
Siemens MS65500N Snijmachine
Indesit I5TMH2AGWNL B.jaar 2015
De Zuidmolen

Meesterlijk Brood van Robèrt van Beckhoven
Gebruikersavatar
bakplaat
Meesterbakker
Berichten: 3372
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 00:43
Locatie: Het Land van Maas en Waal.
Contacteer:

Re: Nieuw gereedschap.

Bericht door bakplaat »

Ja Rene Beko is een goed adres,veel bakkers kochten daar ruim 50 jaar geleden al en niet alleen hun gereedschap en materiaal,ze hadden toen ook nog een uitgebreid scala aan grondstoffen.Het was destijds nog geen Beko maar het heette toen nog 'het Bakkershuis' en was gevestigd in Nijmegen.

Goed ingekocht Rene en gebruik die kartelsteker niet alleen voor je Gevulde Koeken,maar maak er ook Jodekoeken en Appelbeignets van.Hoe je Appelbeignets maakt kun je je Pa laten uitleggen...scheelt me veel typwerk.

Die spuitzakken zijn heel goed en zeker niet duur en volgens mij zijn ze aan beide zijden geplasticifeerd.
Ook van dat setje plastic kartelspuitjes kun je veel plezier hebben.En ook bijzonder handig zijn die Soezen(vul)spuitjes,waar je niet alleen je Soezen kunt vullen ,maar ook Berlinerbollen met Jam of Banketbakkersroom.Let op dat je deze vullingen wel glad en klontvrij maakt...Geen grotere ergernis dan een verstopte spuitzak.
___________________________________________________________________________________________________________

Bak ook eens een koekje van ÈIGEN deeg...

Vroeger was het bakken voor mij een MUST...Nu een LUST.
Plaats reactie