Mag ik mij even voorstellen?

Doe eens sociaal, en stel je even voor...
Maar maak hiervoor wel even een eigen topic aan...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Goedet
Chef stoffer en blik
Berichten: 7
Lid geworden op: di 08 okt 2019, 20:34

Mag ik mij even voorstellen?

Bericht door Goedet »

Hallo Beste Broodbakkers,

Wie ben ik?
Mijn naam is Theo de Goede, 56 jaar, wonend in Enschede en sinds 8 oktober 2019 lid op dit forum. Ik heb een technische achtergrond.

Waarom op dit forum?
Ambachtelijk werk heb ik altijd fascinerend gevonden. Fietsen repareren, vanuit een stapel stenen een muur bouwen, muziek maken, brood bakken (wisselend succes), pizza's bakken enzovoort zijn uitdagingen die ik graag aanneem. Prachtig om te zien wat je met je eigen handen kunt maken. Levert veel voldoening op!
Aan onze woning hebben we een houtgestookte pizza-oven gebouwd.
Nu dus broodbakken als (beginnende) hobby opgepakt
Afbeelding
Op de foto's een paar baksels en een mooie methode om oude aangekoekte broodbussen "brandschoon" te maken: Gewoon even de pizza-oven in!

Wat wil ik graag doen?
Nou eigenlijk heel eenvoudig. Het lijkt me leuk om het dagelijkse brood uit eigen "bakkerij" te halen. Gewoon omdat het kan en omdat het leuk is! En natuurlijk af en toe een verrassende variatie, bij voorbeeld in het weekend als er wordt gelogeerd.
Het is dan wel de bedoeling dat het brood zo goed mogelijk smaakt en er goed uitziet. Als ik zo op het forum rondkijk moet dat lukken!

Wat kan ik jullie bieden?
Mocht er iemand problemen hebben met apparatuur dan vind ik het leuk om mee te denken over reparatie of andere oplossingen. Je weet waar ik woon dus benader me gerust als je ergens mee zit op technisch gebied.

Nou, dat was het. Ik hoop nog vele mooie broodjes te bakken en jullie virtueel of live te ontmoeten!
Gebruikersavatar
Levinebaktbrood
Moderator
Berichten: 5620
Lid geworden op: do 08 dec 2011, 02:00
Locatie: Voorburg
Contacteer:

Re: Mag ik mij even voorstellen?

Bericht door Levinebaktbrood »

Welkom Theo :)
Kneders: Bear Teddy | Maxima MPM 7L
Ovens: Bosch HBG8755S1
Blog:Uit de keuken van Levine
Auteur van 5 boeken over brood bakken
Gebruikersavatar
Vitamine C
Warme bakker
Berichten: 690
Lid geworden op: di 02 apr 2019, 08:57

Re: Mag ik mij even voorstellen?

Bericht door Vitamine C »

Welkom op het forum.
Gebruikersavatar
Anna
Warme bakker
Berichten: 955
Lid geworden op: vr 28 feb 2014, 18:29

Re: Mag ik mij even voorstellen?

Bericht door Anna »

Welkom Theo :)
Plaats reactie