ervaring op doen

Hier kan je alles plaatsen wat niet onder de overige categorieën valt, zolang het maar enigszins met de hobby's van je mede-forumleden te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
boomboukje
Chef stoffer en blik
Berichten: 17
Lid geworden op: di 21 okt 2014, 22:16

ervaring op doen

Bericht door boomboukje »

:o .....Durf te vragen..... :o

Ik ben opzoek naar een ervaren thuis bakker omgeving de achterhoek waarbij ik eens mag meekijken hoe hij of zij werkt. Om even wat ervaring te krijgen en waar ik wat handige tips kan opdoen. Misschien is dit een hele gekke vraag... maar ik stel hem toch maar! :D de workshop van Levine is voor mij ruim 2 uur rijden... en dat is toch behoorlijk ver voor mij. Of misschien weet iemand nog een goede workshop in de achterhoek?

hoor heel graag. Groetjes boukje
Gebruikersavatar
Ballie
Meesterbakker
Berichten: 2837
Lid geworden op: ma 14 nov 2011, 18:51
Locatie: Tullepetaonestad (Roosendaal), West Brabant
Contacteer:

Re: ervaring op doen

Bericht door Ballie »

Kijk even naar DIT TOPIC. Daar staat een document met o.a. locaties voor workshops door heel Nederland...

Ik hoop dat de informatie nog klopt. De laatste update van het document is alweer bijna 2 jaar geleden...
Het leven is goed, in het Brabantse land...
Gebruikersavatar
Melinda
Meesterbakker
Berichten: 2269
Lid geworden op: za 12 jan 2013, 17:29
Locatie: Soest

Re: ervaring op doen

Bericht door Melinda »

Je kunt ook hier kijken. :G
(Als je nou in de buurt van Utrecht woonde zou ik zeggen "kom eens langs")
Kneders: Bear Teddy Varimixer | Rofco N15 | KitchenAid KSM 7580 | Ovens: Rofco B40 | Miele Heteluchtoven
:-) Mijn foto's
Gebruikersavatar
Ballie
Meesterbakker
Berichten: 2837
Lid geworden op: ma 14 nov 2011, 18:51
Locatie: Tullepetaonestad (Roosendaal), West Brabant
Contacteer:

Re: ervaring op doen

Bericht door Ballie »

Daś inderdaad ook een optie. Er staan in elk geval meer locaties in Gelderland in, als in het bewuste document...
Melinda schreef:(Als je nou in de buurt van Utrecht woonde zou ik zeggen "kom eens langs")
Da's in elk geval een stuk dichterbij voor haar als Voorburg...
Het leven is goed, in het Brabantse land...
Gebruikersavatar
Aivlis
Gaat de goede kant op
Berichten: 61
Lid geworden op: di 29 apr 2014, 13:48

Re: ervaring op doen

Bericht door Aivlis »

Boukje, bij Molen De Hoop in Oud Zevenaar waar jij jou meel haalt geven ze ook regelmatig broodbak workshops. Vraag maar eens na bij Maaike of Frits!
Wat is jou woonplaats?
Gebruikersavatar
boomboukje
Chef stoffer en blik
Berichten: 17
Lid geworden op: di 21 okt 2014, 22:16

Re: ervaring op doen

Bericht door boomboukje »

Ik woon in Duitsland. Maar zeg maar in de buurt van Doetinchem. Dit kennen de meeste mensen wel. Ik had me inderdaad al gemeld bij de molen in Zevenaar (waar ik ook mijn bloem enz koop) maar op moment staan er geen cursussen in de planning...
Plaats reactie