Bokkenpootjes

Heb je wat lekkers geproduceerd? Laat hier die mooie/originele/bijzondere of gewoon lekkere broden maar zien Een verdwaalde taart mag ook! Maak wel even een apart topic aan voor je eigen baksels...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Redikim
Deegkneder
Berichten: 117
Lid geworden op: za 07 mar 2015, 15:26
Locatie: Roosendaal

Bokkenpootjes

Bericht door Redikim »

Niet alleen het makkelijke werk, maar ook het wat minder makkelijke koekje heb ik vandaag voor de eerste keer geprobeerd te maken.
Ik moet zeggen, het vergt wat meer tijd maar de eerste poging is zeker niet slecht, en erg lekker.
Ja maar.....ik hoor ik je denken, er zit geen amandelschaafsel op, en dat klopt.
Ten eerste had ik dat niet in huis, en ten tweede houden wij daar dus niet zo van.
Daarom maar bokkenpootjes op onze manier.
Ze zien er misschien niet alledaags uit, maar ze smaken werkelijk hemels. :yugh:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Eigen brood bovenal
MAXIMA PLANETARY MIXER MPM 7 BLUE
Siemens MS65500N Snijmachine
Indesit I5TMH2AGWNL B.jaar 2015
De Zuidmolen

Meesterlijk Brood van Robèrt van Beckhoven
Gebruikersavatar
bakplaat
Meesterbakker
Berichten: 3372
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 00:43
Locatie: Het Land van Maas en Waal.
Contacteer:

Re: Bokkenpootjes

Bericht door bakplaat »

Mooie Bokkepootjes René :2th: ...En gelukkig heb je de vrijheid om zelf uit te maken of je er Amandelschaafsel bij gebruikt...Zelf zou ik dat zeker wel doen. ;B

Ik herinner me nog van vroeger, toen ik bij mijn allereerste werkgever in dienst kwam en als eerste werk Bokkepootjes aan elkaar moest plakken met botercrème
en daarna door de (gesmolten) chocolade halen. :G
___________________________________________________________________________________________________________

Bak ook eens een koekje van ÈIGEN deeg...

Vroeger was het bakken voor mij een MUST...Nu een LUST.
Plaats reactie