Voorstellen Warrior4Jah

Doe eens sociaal, en stel je even voor...
Maar maak hiervoor wel even een eigen topic aan...
Gesloten
Gebruikersavatar
Warrior4Jah
Chef stoffer en blik
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 01 jun 2014, 22:36

Voorstellen Warrior4Jah

Bericht door Warrior4Jah »

Goedenavond medebakkers!

Ik ben al sinds 2014 geregistreerd, maar heb tot dusver nog niks gepost. Vanavond wilde ik eens wat feedback vragen op een volkorenbrood wat ik recentelijk had geproduceerd, dus hoog tijd mij eens voor te stellen:

Mijn naam is Jonathan, ben 30 jaar en heb een lieve vrouw en twee kleintjes (2 jaar en bijna 5 maanden). In 2014 heb ik mij al eens verdiept in broodbakken en is het mij na veel proberen en "misbakken" gelukt om een goed witbrood en bruin brood te produceren; desem is gruwelijk mislukt en volkoren lukte meestal niet goed.
In verband met een HBO opleiding (duaal) heb ik het broodbakken een tijdje op "on hold" gezet, omdat ik er geen tijd meer voor had. Inmiddels heb ik mijn opleiding gehaald en is mijn vrouw is recentelijk ook begonnen met brood bakken en dit heeft mijn interesse ook weer doen oplaaien. Het voordeel van zelf brood bakken is dat wij bepalen wat er in zit en het is uiteraard lekker vers! Persoonlijk houd ik ook wel van een beetje "ambacht" :) (ik ben ook al een paar jaar espresso en cappuccino aan het zetten met semi automaat en bonenmaler).

Kortom, ik hoop hier een boel op te steken en omwille van mijn portemonnee en tijd niet het wiel geheel opnieuw uit te vinden :2th: .
Gebruikersavatar
papagena
Moderator
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 08 dec 2011, 20:40
Locatie: Hoogeveen

Re: Voorstellen Warrior4Jah

Bericht door papagena »

Dag Warrior,

Ik zie dat je al een vraag hebt gesteld. Ik hoop dat je hier de benodigde kennis zult kunnen opdoen om nog betere broden te bakken. Welkom dus.
Niet bij brood alleen....
Gesloten