Rofco prijs?

Over ovens in alle soorten en maten
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dries
Deegkneder
Berichten: 120
Lid geworden op: ma 01 dec 2014, 16:26
Locatie: Ergens in de regen in Antwerpen...

Rofco prijs?

Bericht door Dries »

Hallo iedereen,

Ik ben via deze site op rofco ovens terecht gekomen. Maar ik vindt nergens een prijs? Weet iemand hier wat de prijs is voor hun ovens ongeveer?
Gewoon om een gevoel te krijgen hoeveel zoiets kost.

Alvast bedankt.

Dries
Brood sterft pas als het koud is...

Ankarsum Orginal assisant , Bartscher AT90...
Gebruikersavatar
Levinebaktbrood
Moderator
Berichten: 5620
Lid geworden op: do 08 dec 2011, 02:00
Locatie: Voorburg
Contacteer:

Re: Rofco prijs?

Bericht door Levinebaktbrood »

De prijzen lopen van ongeveer 800 - 2200 euro.
Kneders: Bear Teddy | Maxima MPM 7L
Ovens: Bosch HBG8755S1
Blog:Uit de keuken van Levine
Auteur van 5 boeken over brood bakken
Gebruikersavatar
lekkermelig
Beheerder
Berichten: 4006
Lid geworden op: zo 14 okt 2012, 23:23
Locatie: Wageningen
Contacteer:

Re: Rofco prijs?

Bericht door lekkermelig »

Dries,
Je kan gewoon bij Rofco de prijslijst opvragen hoor. Sturen ze gewoon op, en ze gaan je ook niet eindeloos achtervolgen met mail of telefoontjes of je al een keuze gemaakt hebt. Eigenlijk zijn ze gewoon superbehulpzaam :2th:

Wil
Kneder: Rofco KN15,Bear Varimixer Teddy
Rijskast: Rofco RK48
Ovens: Rofco B40, Manz 30/2, kleioven
Graanmolen: Mockmill Lino 200
Meel: de Zuidmolen en Molen de Vlijt

Blog: Lekkermelig.nl
Gebruikersavatar
keshake

Re: Rofco prijs?

Bericht door keshake »

klopt als een bus.
je krijgt van Micha een volledige prijslijst, niet alleen van de ovens, maar ook van de kneders, rijskasten, graanmolens,...
ik heb die bijna 2 jaar geleden ook opgevraagd en had binnen het uur al een antwoord.
mijn budget liet het jammer genoeg niet toe om een volledige installatie te kopen, maar heel af en toe heb je geluk en vind je er eentje op marktplaats, kapaza etc.
ik heb nu een KN4 kneedmachine, een RK40 rijskast en een B30 oven kunnen kopen voor 2000 eur.
da's nog altijd een heel bedrag, maar ik kreeg er dan ook nog eens 18 bakblikken bij voor een klein brood van +_ 400gr, 3 grote bakplaten, 3 smallere bakplaten die in de rofco passen als je de stommbakker er mee inzet. de 3 stoombakken waren er ook bij en die kosten natuurlijk ook extra. 6 rofoc bakvellen.... alles dus...
Ik moet enkel nog een paar extra bakvormen bijkopen voor busbrood van 800gr. ik heb er nu 6, maar bak meestal 2 keer omdat ik zoveel vraag krijg van familie en vrienden :-) ik had vroeger ook CBP (clean baking products) bakvormen. superhandig in onderhoud, maar niet te gebruiken in een Rofco. de t° van een rofco is meestal hoger dan dat je hem instelt en de cbp vormen kunnen max 250°C aan. dus niet aan te raden om daarmee te bakken, ze zouden aan de stenen kunnen blijven plakken.
Plaats reactie