Joepy ik hoor erbij !

Doe eens sociaal, en stel je even voor...
Maar maak hiervoor wel even een eigen topic aan...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ASSEA

Joepy ik hoor erbij !

Bericht door ASSEA »

Beste hobbyisten, profs,

Even zeggen dat jullie een prachtige forum hebben en ik ga nu via jullie een echte profbakker voor thuis worden, kijk er al naar uit !

Ga me nu effe voorstellen:

Ik ben Jochen, voor de vrienden Jokke, jullie mogen mij ook zo noemen, ik woon in het prachtige Limburg in Herk-De-Stad, ben 45 lentes oud, ik hou van voetbal en lekker eten.

Als ik vrij ben of wat tijd heb dan ga ik koken thuis voor de vrouw en zoon, maar dit is niet veel want als zelfstandige ben je dag en nacht aan het werken en natuurlijk heb ik ook geen tijd om te gaan staken !

Maar brood bakken is ook een kunst en bezigheid, ben er nu ingestapt en hoop via jullie veel te leren !

Verder ga ik mijn ervaringen hier bij jullie ook delen (enkel brood de andere op andere forums) heb ik een probleem, dan roep ik de hulplijn, jullie dus, maar jullie ga ik niet vlug moeten roepen want ik ben een zoeker en zal proberen het zelf op te lossen !!

Allessinds, bedankt dat ik erbij mag horen, laat alle weetjes en nieuwtjes maar komen, laat het brood maar gisten en bakken, lekker zal het altijd zijn !!

groetjes,

Jokke !!
Gebruikersavatar
Ballie
Meesterbakker
Berichten: 2837
Lid geworden op: ma 14 nov 2011, 18:51
Locatie: Tullepetaonestad (Roosendaal), West Brabant
Contacteer:

Re: Joepy ik hoor erbij !

Bericht door Ballie »

Welkom op het forum Jokke...
Het leven is goed, in het Brabantse land...
Gebruikersavatar
Levinebaktbrood
Moderator
Berichten: 5620
Lid geworden op: do 08 dec 2011, 02:00
Locatie: Voorburg
Contacteer:

Re: Joepy ik hoor erbij !

Bericht door Levinebaktbrood »

Welkom Jokke :G
Kneders: Bear Teddy | Maxima MPM 7L
Ovens: Bosch HBG8755S1
Blog:Uit de keuken van Levine
Auteur van 5 boeken over brood bakken
Plaats reactie