Bakmutsje hier

Doe eens sociaal, en stel je even voor...
Maar maak hiervoor wel even een eigen topic aan...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bakmutsje

Bakmutsje hier

Bericht door Bakmutsje »

Hallo allemaal. Nadat ik af en toe hier las heb ik besloten me toch maar eens aan te melden. Ik heb in de koffiehoek ook alvast een vraag gesteld en ik hoop dat iemand me daarmee kan helpen.

Mijn naam is Monique, bakmutsje ... Ik bak al een aantal jaren maar sinds nog net geen anderhalf jaar bak ik brood. Begonnen met het boek van Robert van Beckhoven en intussen qua boeken behoorlijk uitgebreid, ook die van Levine staat, natuurlijk, hier in de kast haha Mijn bakken begon met cupcakes en daarna steeds verder uitgebreid naar andere soorten gebak. Maar, omdat je er best vierkant van word en het me leuk leek, begonnen met brood bakken. En dat ging goed. Vorig jaar augustus ontwikkelde ik een eigen kerstbrood, waarmee ik in een wedstrijd heb gestaan en nu een eigen vierdaagsebrood ontwikkeld, waarvan ik hoop dat een enthousiaste bakker het idee wil overnemen. Ik woon in een dorp tegen Nijmegen aan, twee zonen een kat en oja ...ook nog een man. Hobbys...Bakken! Bakken. En oja bakken vind ik ook leuk ..... :crazy:
Gebruikersavatar
Levinebaktbrood
Moderator
Berichten: 5620
Lid geworden op: do 08 dec 2011, 02:00
Locatie: Voorburg
Contacteer:

Re: Bakmutsje hier

Bericht door Levinebaktbrood »

Welkom Monique :G
Kneders: Bear Teddy | Maxima MPM 7L
Ovens: Bosch HBG8755S1
Blog:Uit de keuken van Levine
Auteur van 5 boeken over brood bakken
Plaats reactie