Even voorstellen

Doe eens sociaal, en stel je even voor...
Maar maak hiervoor wel even een eigen topic aan...
Gesloten
Gebruikersavatar
Meeeerte

Even voorstellen

Bericht door Meeeerte »

Goedemorgen allemaal,

Ik ben Myrthe en ik ben 22 jaar.
Momenteel ben ik bezig met het maken van een zuurdesemstarter van speltmeel. Het is bijna klaar voor gebruik. Ik heb me bij dit forum aangemeld om tips te krijgen over het bakken met zuurdesem. Heb verder eigenlijk heel weinig ervaring met het bakken van brood dus ik hoop hier veel te kunnen leren.
Gebruikersavatar
papagena
Moderator
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 08 dec 2011, 20:40
Locatie: Hoogeveen

Re: Even voorstellen

Bericht door papagena »

Welkom!
Ik kan je aanraden de recepten op dit forum precies te volgen of anders die op de website van Levine. In het begin moet je niet teveel gaan experimenteren maar je moet al bakkende wat gevoel voor het deeg krijgen en dan komt het helemaal goed.
Bakze.
Niet bij brood alleen....
Gebruikersavatar
Levinebaktbrood
Moderator
Berichten: 5620
Lid geworden op: do 08 dec 2011, 02:00
Locatie: Voorburg
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Levinebaktbrood »

Welkom Myrthe :G.

Alvast veel bakplezier en als je vragen hebt kun je ze stellen in de daarvoor bestemde rubrieken.
Kneders: Bear Teddy | Maxima MPM 7L
Ovens: Bosch HBG8755S1
Blog:Uit de keuken van Levine
Auteur van 5 boeken over brood bakken
Gebruikersavatar
Ballie
Meesterbakker
Berichten: 2837
Lid geworden op: ma 14 nov 2011, 18:51
Locatie: Tullepetaonestad (Roosendaal), West Brabant
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Ballie »

Welkom Myrthe,

Laat je nog niet teveel van de wijs brengen door alle mooie baksels die hier voorbij komen. Kneden en bakken is een proces waar je tijd voor moet uittrekken.

Gebruik vooral eerst de zoekfunctie van het forum als je iets wilt weten. Kun je het daarmee niet vinden, dan kun je altijd je vragen stellen op de daarvoor bestemde plek. Als je twijfelt waar je je vraag moet stellen, stel hem dan in [url=http://www.broodbakforum.nl/viewforum.php?f=40][b]De Koffiehoek[/b][/url].

In elk geval heel veel bakplezier, en laat zo af-en -toe eens zien wat je hebt gebakken...
Het leven is goed, in het Brabantse land...
Gesloten